Klantenservice

ACCOUNT

Account aanmaken

Om een bestelling te kunnen plaatsen, dien je een persoonlijk account op de website aan te maken. Wanneer je een bestelling wilt plaatsen, wordt je gevraagd om in te loggen (voor bestaande klanten) of om een account aan te maken. Kies voor ‘Ga verder als nieuwe klant' om een account aan te maken. Heb je al een account? Kies dan voor ‘Inloggen’ met je e-mailadres en persoonlijke wachtwoord.

Een account aanmaken is heel eenvoudig:
  • Leg een artikel in je winkelwagentje en ga verder met je bestelling.
  • Vul bij 'Nieuw bij Quantore’ je e-mailadres in en klik op 'Ga verder als nieuwe klant'.
  • Vul je gegevens in.
  • Rond je bestelling af.

Persoonlijke gegevens

Wij vragen je bij het aanmaken van je account om een aantal persoonlijke gegevens. Deze gegevens worden uiterst zorgvuldig behandeld en worden niet verstrekt aan derden. Jouw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het tijdig en correct leveren van jouw bestelling.

Wachtwoord vergeten

Als je je wachtwoord niet meer weet, klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt vervolgens een e-mail met daarin een instructie voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord. 

Problemen met inloggen

Als je problemen hebt met inloggen, controleer dan eerst of je je e-mailadres en wachtwoord juist hebt ingevoerd. Een typefout is immers snel gemaakt. Lukt het niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice via 024 – 80 00 538 of klantenservice@quantore.nl.

Vragen?

Heb je aanvullende vragen over de status van je bestelling? Neem dan contact op met de door jou geselecteerde Quantore winkel

VRAAG NOG NIET BEANTWOORD?

Onze medewerkers helpen je graag verder

Neem contact op
  • Beste advies door specialisten
  • Binnen 4 dagen prachtig gegraveerd
  • Ruim assortiment luxe pennen